mandag 3. mars 2014

ny vår

ah yeah. dro denne igjennom hus i dag. et raskt søk på finn.no og grillen var i sikte. kjøpte den hos en tysker i nabofjorden, kattfjord. brukt et par ganger, helt strøken og som ny. bare billigere.

jeg valgte å plassere den på verandaen nærmest kjøkkenet slik at det ikke skal være tiltak å bruke den. ingenting provoserer meg mer enn folk som bare tilfeldig plasserer grillen sin. det er lov å tenke!

i dag føltes det lett som det å slenge et par nakkekoteletter, marinert i grillkrydder, på varmen. noe røyk rakk mine øyne, men ved å gni meg litt over øyelokkene gikk det bra. røyk er den faktoren som kan hindre en i å ville grille videre utover i sesongen, så det er best å ta problemet ved roten.



her ser dere røyken.

jeg har selvsagt brannslukningsapparat i umiddelbar nærhet. i løpet av mars måned skal jeg arrangere brannøvelse for meg og anja. kan ikke gjøre annet enn å anbefale andre å følge mitt eksempel.

ååå.. glemte nesten å fortelle dere at de nye plissegardinene har kommet. husker dere de jeg bestilte fra avskjerming? herregud, jeg er fornøyd. har foreløpig kun fått hengt opp en, men dere får likevel et representativt inntrykk.

leser bruksanvisningen
før jeg begynner


plissegardinene jeg gikk for kan dras i både fra bunn og topp og er montert på et smidig system. vær så snill, tøyl lysten til å åpne-lukke-åpne-lukke. dette er kostbare greier. titusenkronerfortrevinduerogjegvilikkesnakkemeromdettemenjegmåjoogsåfåsovegoddamnit.


4 kommentarer:

  1. tja, ka ska man si..

    SvarSlett
    Svar
    1. det er mye man kan si som er mer utfyllende enn det du skreiv iallefall:)

      Slett
  2. Hans! Jeg har et foslag til deg. Du som er så hændi, hva med å prøve deg på denne?

    http://www.handimania.com/knit/30-minute-infinity-scarf.html

    Hilsen John Doe

    SvarSlett
    Svar
    1. Shit, den var kul. den burde jeg klare. det er dette jeg liker så godt - at vi liksom kan utveksle ideer og sammen dyrke vår interesse:) takk!

      Slett

legg gjerne igjen en kommentar. det setter jeg umåtelig stor pris på