lørdag 15. november 2014

en engel i sneen. ligger i skjul. det er også snart julaften.

det er lenge siden sist nå. jeg regner med alle har fått med seg det enorme mediatrykket jeg har vært utsatt for? for de få som ikke har fått det med seg så velger jeg utdype stormen som har ridd meg.
jeg forteller som kjent ved bruk av lister. enkelt og oversiktlig.
  1. jeg har spilt fotball mange år. tuil. senja. finnsnes. 
  2. det er jo ikke å legge skjul på at årene går. jeg vurderte å gi meg. 
  3. finnsnes i. l. vil ha meg med videre. 
  4. jeg sier ja. 
  5. media skriver om meg.
  6. omtaler meg som en engel. 
  7. jeg velger å ligge lavt. holde meg i skjul.
  8. er redd det blir for mye press.
  9. i dag kommer jeg tilbake. 

her er den. herregud. det er faktisk ikke lett å se den. enda jeg har tatt tida til hjelp. 


teksten i sin helhet kan du lese her: 

ok. dere ser prosessen jeg har vært igjennom. kan enda kjenne frykten for at den fjerde statsmakt setter søkelyset på meg. har vært livredd for intervju per telefon. har ikke åpnet post. man kan si styggen har vært på heftig besøk her i gården. "styggen på ryggen" med onkel p og de fjerne slektningene er forresten en sang jeg må si svinger. liker spesielt godt når han synger "angsten er så motherfucking ekte". ganske langt utti sangen. 

apropos skjuling. jeg har også valgt å skjule noen plastpotter. har kjøpt inn noen amaryllis og svibler. i anledning jul. vil at de skal blomstre tidlig i desember. det er så koselig. saken var at jeg ikke hadde noen ledige potter. jeg var ikke snauere enn at jeg laget noen. dere vet,- gjenbruk og meg er som hånd i hanske. brukte en avismagasinforside (dagbladet). teip og saks også. det var det. 



dekorerte de med to personer som verdsettes høyt i dette huset. kronprins håkon magnus & kronprinsesse mette m. jeg omtaler de konsekvent med tittel. av respekt. 

som dere ser av stjernene under så er husholdningen godt i gang med produksjonen av julepynt. vi mangler nå bare 83 stjerner. de skal henge på juletreet. de brettes for hånd. sånt tar tid. 


følg amaryllisene og sviblenes utvikling fremover på facebooksiden blogg:hans henriks hus


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en kommentar. det setter jeg umåtelig stor pris på